Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Gdańsku

Screenshot 2022-06-30 at 00.11.12

PSONI

6 Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu

6 Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu która odbyła się w Warszawie już za nami. Stowarzyszenie po raz pierwszy uczestniczyło w tym niesamowitym przedsięwzięciu. Dwa dni intensywnych sesji warsztatowych oraz sesji plenarnych były bardzo owocne. Do najważniejszych wydarzeń można z pewnością zaliczyć podpisanie Kodeksu Etycznego Fundraisingu. W imieniu Stowarzyszenia podpis złożyła Anna Jędrzejewska.

Konferencja to 2 intensywne dni warsztatów, sesji plenarnych, dyskusji i spotkań przeznaczonych dla wszystkich zaangażowanych w pozyskiwanie funduszy na działalność organizacji. Zajęcia prowadziło 30 trenerów z USA, Kanady, Szwecji, Danii i Polski.

Tegoroczny temat Konferencji to: „Fundraising w Polsce – jak to zrobić?”

Program tegorocznej Konferencji był bardzo rozbudowany – złożony był łącznie z ok. 30 różnorodnych sesji warsztatowych i plenarnych. Zajęcia były prowadzone na różnych poziomach zaawansowania w zależności od doświadczenia fundraisingowego. Zaprosiliśmy ponad 30 trenerów z Polski i ze świata. Naszymi gośćmi byli m. in. Paulette Maehara, CAE, CFRE (USA), Christine von Sydow, FRII (Szwecja), Mette Holm – Prezes EFA (Dania), Tony Myers, Myers & Associates (Kanada).

Podstawą programu były warsztaty kompetencji wspierające fundraiserów z zakresu komunikacji, rozwoju osobistego, planowania i zarządzania. Podczas warsztatów zostały poruszone takie tematy jak:

  • jak przygotować się do kampanii direct-mailingowej?
  • jak przygotować się do kampanii telemarketingowej?
  • jak budować wizerunek organizacji?
  • jak wykorzystywać bazy danych w fundraisingu ?
  • jak zarządzać kampaniami? Od strategii do podziękowań
  • jak pozyskać media do współpracy?

Jak sprawić aby to co znamy, to co dobrze brzmi na sali zajęć, stało się rzeczywistością i – co najważniejsze – przyczyniało się do realizacji misji naszych organizacji. Jak to zrobić aby na końcu działań fundraisera był przelew na konto organizacji i satysfakcja – uczynione dobro.

Kodeks Etyczny Fundraisingu

 

NASI PARTNERZY

Wspierają nas:

Dotępność